Take Note!

Sila hubungi saya di 013-8211821 ( call / sms / whatsapp ) atau email kan ke abbyhaizul@gmail.com jika anda berminat.

Thursday, July 17, 2014

Pengenalan Produk Mary Kay


Produk Mary Kay adalah produk kecantikan yg datang dr Dallas US. Produk Barangan ini terdiri daripada set penjagaan kulit, Set Penjagaan Badan, Set Make-up dan byk lagi. Produk Mary Kay ini Telah berada di pasaran selama 45 tahun. Produk barangan ini tidak mempunyai sebarang bahan sampingan dan ia memang di iktiraf sebagai THE BEST&NO 1 Produk di US. Produk ini memang RECOMMENDED PRODUCT dan juga 'MONEY BACK GUARANTEE' product.

fakta ringkas mengenai Mary Kac Inc.
- Mary Kay Ash memulakan syarikatnya pada 1963 dengan modal $5,000 daripada simpanan peribadi dengan hanya sembilan orang Perunding Kecantikan Bebas.
-Hari ini ,Mary Kay ialah salah satu syarikat kosmetik terbesar di dunia dengan lebih daripada 1.7 juta Perunding Kecantikan Bebas di lebih 30 pasaran di seluruh dunia.
-Pada tahun biasa,Mary Kay membelanjakan jutaan dolar untuk mengendalikan lebih daripada 300,000 ujian untuk memastikan produk Mary Kay memenuhi piawaian kualiti,keselamatan dan prestasi yang tertinggi.

Tentu pembaca tertanya-tanya apakah bahan yang digunakan dalam produk Mary Kay ini....???
Jawapannya ialah....mereka menggunakan pati tumbuhan semulajadi...contohnya....pati bunga raya, pati bunga beech, kacang hazel, delima dan banyak lagi la.....kat bawah ni beberapa contoh produk daripada MARY KAY...






  Untuk mencuba atau untuk mendapatkan produk :
Sila hubungi saya ( ABBYHAIZUL ) di 013-8211821 ( call / sms / whatsapp ) atau email kan ke abbyhaizul@gmail.com

No comments:

Order Form

Name:
Email Address:
Mailing Adress
Contact Number
List Of Items

Create a web form here